Evde Ev Kıyafeti Giyilir!

04-11-2020 20:09


Evde Ev Kıyafeti Giyilir!

Ev kıyafeti. Adı üzerinde "evde giyilen kıyafet” anlamına gelir. Ev kıyafetinin temsil ettiği anlam ya da anlam kalıpları nedir/nelerdir?

Evde rahat ve konforlu bir giyim içinde bedenin ve tenin rahat etmesidir. Özellikle doğal elyaflı natürel ev kıyafetleri olan pamuklu pijama, keten kapri, pamuklu iç giyimler, tunikler, şortlar, doğal havlı sabahlık gibi ürünler ev kıyafetlerinin "ten uyumlu” en güzel örnekleridir. 

Ev kıyafeti nedir? 360 derece bakış açısıyla
Ev kıyafeti, en çok "rahatlık” kavramını çağrıştırır. Ancak ev kıyafeti terimi tabii ki rahatlıkla da sınırlı değildir. Ev kıyafetinin seçiminde bir çok faktör rol oynar. Ev kıyafetinin doğal oluşu, natürel elyaftan yapılmış olması, estetik görünüşü, beden uyumlu duruşu, tuşesinin tene konfor sağlaması, herkesin beğendiği moda unsurlar taşıması, detaylarda şık oluşu, güncel ve trendy oluşu, benzersiz tasarımı, kusursuz kesimi gibi ürüne değer katan tüm etken ve  unsurların da ev kıyafati kavramının tercih edilmesinde önemli bir payı vardır. 

Ev giyiminde markalaşma hız kazandı
Ev kıyafeti denince pijama, pijama takımları, ev elbiseleri, hamile kıyafetleri, iç giyim, çocuk ve genç ev giyim ürünleri, spor giyim ürünleri, gecelik ve sabahlık takımları, tekil ve kombin ev giyim ürünleri gibi oldukça geniş bir spektrumda düşünülebilecek bir kıyafet havuzundan bahsediyoruz. Bu ne demek? Ev giyimi kategori zenginliği olarak ve sektörel olgunluk olarak Türkiye’de oldukça iyi bir noktaya gelmiş demektir. Ev giyiminin en iyi ve en bilinen markaları da bu eko sistem içinde çoktan belirginleşme göstermesi gerekir. Ki bu alanda marka gücü ile en çok öne çıkan marka isimleri Kezokino ve Vienetta markaları ilk ağızda sayılabilir. Bu markaları Online AVM’de barındıran Ev Giyiminde Türkiye’nin markası EVDEGİY’i de tabii ki markaların markası olarak ismini özel olarak anmak gerekir. 

Kalite algısı markanın içinde yaşar!
Ev kıyfetlerinin hem ürün hem de marka olarak "kalite” algıları nasıl oluşur?
Üretimden perakendeye markalaşmanın her aşamasında ürüne katılan "değere” göre bu belirlenir. Ürünün hammaddesi, ipliği, kumaşı, aprelemesi, işçiliği ve tüm bu aşamalarda ürüne gösterilen özen, sunama gösterilen dikkat ve pazarlamada gösterilen incelik ve detay yönetimindeki başarı toplamda ürünün "marka başarısını” oluşturur.

Ev kıyafeti markaları niçin var?
Evde insanı mutlu kılan bir vizyonun güçlü bir temsilcisi olabilme vizyonu için varlar. Yani işin sonunda "insanın mutluluğu” esastır. Doğru olan da bu değil midir zaten?

Pijama Mutluluğu Yazıları
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.