Evde Güzel Hayat

04-11-2020 21:19
Evde Güzel Hayat

"Ev giyimi” bir kategori olarak son dönemde oldukça zengin bir ürün çeşitliliğine ulaştı. Kategori derinliği itibarıyla sektörün geleceği için de umut vaad ediyor.

Değişen "Ev” Kavramı

Genel olarak pandeminin de tetiklemesi ile birlikte "ev” kavramı yaşamın merkezine oturdu. Ev hayatı 360 derece bir perspektifle hem üreticiler hem de tüketiciler için değerlendirilir oldu. Olmakta. Hatta "ev” kavramı e-ticarette öncelikle hem ev tekstili hem de ev giyimi kavramlarının bir araya gelmesine neden oldu. Böylece "evde yaşam”konsepti hem zenginleşti, hem de genleşen ürün ve marka yelpazesiyle birlikte bambaşka bir boyuta taşındı.

Örneğin e-ticaret sitesi EVDEGİY’de ev tekstili ürün ana kategoris altında

• Banyo ürünleri
• Minderler
• Kırlentler
• Kırlent Kılıfları
• Mutfak ürünleri
• Masa Örtüleri
• Dekoratif Living setler
Bu ürün alt grupları ev giyim sektöründeki gelişimin de ipuçlarını taşımakta. Şimdi bir de ev giyimi ürün gruplarından örneklere bakalım:

• Pijama ve pijama takımları
• Kapri ve şortlar
• İç giyim ürünleri
• Spor giyim ürünleri
• Hamile kıyafetleri
• Gecelikler
• Sabahlıklar
• Ev elbiseleri
• Tunikler
Bu ürün grupları da "ev giysileri” ürün havuzunu temsil etmekteler. Sonuç: Ev tekstili ve rahat ev kıyafetleri "ev giyimi” üst başlığı altında yeni bir yapılanma oluşturmakta. Sonuç: Pandemi ile birlikte daha farklı ve bir alışkanlık hayatımıza giriyor: "Evde güzel hayat” başlıyor.

Evde Yaşam Konsepti

Tüm bu kavramsal genleşmenin orta yerinde de tabi ki "ev ve evde yaşam konsepti” yer almakta. Her şey ve tüm çabalar insanların ev hayatındaki ihtiyaçlarının ve beklentilerinin sağlıklı ve doğru şekilde karşılanması. Türkiye’nin Ev Giyimi Markası: EVDEGİY

Evdegiy Online Alışveriş sitesi pazarda yer alan bu kavramsal değişimi çok önceden fark ederek tüketicilerin bu alandaki temel ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla yine açık ara çok önceden harekete geçti bile. Ev giyimi denince "Türkiye’nin Ev Giyimi Markası” mottosuyla sahnede olan Evdegiy; tek çatı altında ev giyimine dair en iyi markaları ve ürün çeşidini site ziyaretçilerinin beğenisine sunarak bir eticaret firması olarak alanında fark yaratmaya devam etmektedir. Ev yeni dönemde yaşamın özüdür. Yeni dönemde iş hayatı bile ev hayatının içinde yerini almıştır ve geleceğe doğru da daha güçlü ve keskin bir şekilde yerini alacaktır. Neye göre bunu görebiliyoruz. Global ölçekteki trend ve satın alma davranışlarındaki "tüketici iç görülerine göre.”

Sonuç: "Tüketici ne diyorsa O.”

Tüketici ne diyor? Ne istiyor?

-Evde güzel hayat.

Pijama Mutluluğu Yazıları

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.